Sivut



1.8.2014

Blog is back

Kuva: Pixabay


Bloggaamiseen tuli sitten kesäloman pituinen tauko. Ensin sanoi sopimuksen irti kamera, sitten tietokone ja kaiken keskellä elämä tunki haastavia ja yllättäviä mausteitaan soppaan.

Yritetään saada taas homma pyörimään. Tässäpä alkuun pienet riimit heille, joiden huumorintaju sen kestää ;)


Blogiräppi

Ooh! Mä bloggaan, kuvii ja tekstii yhteen kokkaan.
Laitan koko elämäni juttuun tähän, itsekritiikkii omaan tosi vähän.

Mä vaan bloggaan, negatiivisest palautteest vedän herneen nokkaan.
Mut kateudest ne polletkin potkii, luuserit mun jämii hotkii.

Vähän välii blogiini päivitän, unimasan treffitkin siihen käytän.
Mä bloggaan lenkil, pytyl ja synnytyslaitoksel - oon lukijoiden idoli, mul on vastuuni!

Oon some-julkkis, instagram-hitti, kuumaa settii joka kilobitti.
Mä vaan bloggaan, näytölläs mä elämälläni rokkaan.

Saan vaatteit, matkoi, meikkinäytteit, joskus jopa ilmasii huulitäytteit.
Niistäki kuvan otan, supistan suun ku ankan nokan.

Mun kaikki frenditki bloggaa - siit miten ne pukeutuu, sporttaa, meikkaa tai kokkaa.
Meille järkätää bloggaajien bileit, me ollaa some-maailman bilehileit.
Mun blogi o suositumpi ku kaveril, mä bloggaan vaik sairaalan laveril.

Porukka tuijottaa kadulla staraa, uh, mul on siihen varaa.
Mun tyyli on rajuu, ne diggaa mun tyylitajuu.
Bloggaajan elämä on punasii mattoi, virtaavaa skumppaa - ihan loputont humppaa.

Muotikuvis kadulla pousaan, kuvataan edest, kuvataan takaa, sit voisin viel istuu ja makaa.
Nyt tulee matskuu rajuu, joku tööttää, hei pappa ei tajuu!

Mä postaan aiheest ku aiheest, tää ei lopu koskaan, vaiks elämä ois vaihees.
Kuviks sopii päivän asu, aamusmoothie tai sikiön pullistama masu.

Tällee mä meikkaan ja tällee mä syön, säästän sulta ajatustyön.
Tee niinku mä teen ja klikkaa mitä mä sanon, kilautat tililleni kivan panon.
Klikkaa tota, klikkaa tätä, älä sit mitään klikkaamatta jätä.

Suhun teoillani vaikutan, ensin mä lihon ja sitten mä laihdutan.
Sä voit pukeutuu, sisustaa ja syödä ku mä, mut muista et mun sylikoiraki on coolimpi ku sä.

Blogi muuttuu elämän myötä, blogist tulee unelmatyötä.
Vauvoi syntyy, kämpät vaihtuu, täl elämäntyylil mainosfyffet ilmaan haihtuu.

Ei oo hätää, ei täs mitää, aion silti kameraa näpeis pitää.
Sit mä mammabloggaan ja omppusoseet kokkaan.
Pastelliväreil himani täytän, pelkkää luomuu kaikes käytän.

Bileet on loppu, enää ei oo hoppu,
Mä vaan bloggaan ja tungen vicksii räkänokkaan.

Ei täst tarvii kenenkää itteesä ottaa, kyl säki voit aina alkaa bloggaa.


Rentoa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks